2010年4月14日星期三

安非他命("amphetamine") ------ 雲翔D戲愈來愈大膽,不過愈來愈唔好睇!

片名 : 安非他命(2010)
導演 : 雲翔
演員 : 彭冠期, 白梓軒, 梁敏儀
片長 : 97 分鐘

1. 雲翔的片愈來愈多gimmick嘢,又太戲劇化,太似一個故仔,偏離現實!

2. 其實我對gay片一向興趣不大(睇les片興趣大D,對我來說,睇兩個女仔kiss點都好睇過睇兩個男仔),不過對indie電影有興趣,而且佢拍"無野之城"拍得很不錯!

3. 鬼鬼地果個年青才俊幾靚仔,而個游水教練個body就真係好正,好羨慕!

4. 斷橋個比喻其實本來不錯,不過係套戲重覆又重覆咁講,觀眾收到架啦,唔駛講到咁明!

5. 最有印象果樣嘢係完全明白到男仔鍾意一個男仔同埋女仔鍾意一個男仔計果條數真係完全唔同(其實我一向不喜歡"計數"呢個term,好可惜現實裡面大部份人都係有一條數),突然覺得如果我"轉機"可能market value大好多,其實都唔係突然,好似我以前都諗過!奈何我實在太鍾意女仔,"轉機"唔係短期嘅事,唉,似乎我真係苦命!

6. 梁敏儀的脫戲真係無乜必要,床戲要露點無必要,連那段劇情都無必要,佢似乎好等錢駛,一係身不由己,主要係gimmick同埋益觀眾,即係我!而且poster連相都無,係一部gay戲脫完全唔值得!

7. 配樂很不錯,不過配落某些劇情上over咗,劇情本身承受唔到!睇roller得知原來係"人山人海"D人(于逸堯&何山),唔怪得!

4 則留言:

  1. 2.係播!不過我嘅意見係,gay片最吸引兩種人睇,一是gay民,二是女(同男仔心態差唔多,想睇肉),想擴大市場吸引堆非機男人就要加D男女性愛戲,咁就夠全面啦!我終於明白啦!

    3.係,況且雲翔咁有錢,更加可以為所"肉"為,見佢D戲總有個有錢角色俾佢晒名牌,名車就知!

    4.咁又係!我諗我都係偏保守,雖然有D嘢唔係!
    陳法拉露bra?有件咁嘅事咩?不過我仲未認得佢,所以都係無乜興趣!

    回覆刪除
  2. 1.妳傻咗咩,po條數出來!"計數"唔係導演講,係我嘅領會啫!妳無理由唔知,計數咪係鍾意一個人嘅條件囉,即係除咗愛情以外嘅嘢,亦即係一般人所講"嫁得好"果D"好"囉,我唔信佢地講緊內在的感情,梗係講緊果D一眼睇得出嘅嘢!那些與愛情無關的"好"結果反而成就了愛情!不過,話說回頭,成日憂柴憂米,感情都唔會好得去邊,點都會肚餓架!
    而男仔鍾意另一個男仔就係另一條數,D criteria完全唔同晒!

    吓,妳諗過我係機,唔似播,我好想知係幾時嘅事同埋點解?不過,其實妳唔係第一個女仔咁覺得,以前都有一個女生這樣說,好似佢覺得我唔似正常男生掛,可能佢覺得同我一起安全得恐怖,所以佢成日一個人上我屋企都唔驚!我記得佢講過覺得我好似唔鍾意女仔(之後好熟的時候提起的),我笑說她實在誤會得太深啦,我都不知幾鐘意女仔!仲有,連我家姐都好似誤會過我係機!諗諗下,我係咪應該順應天意....做個機民呢!

    回覆刪除
  3. 咁又唔係,我都鍾意朝偉,金城武架!

    吓?乜機民通常好多女仔朋友,又鍾意枱頭擺公仔架?哈哈,其實我係畢業後先重視著衫,比一般人遲好多!

    妳果時點知我有無女朋友?一般人是沒可能看出來的!因為我拍緊拖都會收得好埋,一定唔放相係銀包面,唔鍾意晒幸福(也許在極close的朋友面前會唔覺意流露出來),基本上唔介紹女朋友給任何人識,當然不會公告天下!

    而且基本上是頗成功的,就算有人估到,我都唔會認,除非我自己講!最大原因是相愛是兩個人的事,與這世界其他人一點關係也沒有,甚至是她的父母與我的父母,不過我發覺這點連女朋友也未必會了解我!其實我對女朋友這個term也有點抗拒!

    回覆刪除
  4. 係花心力,不過又無覺得唔暢快喎,同埋對我嚟講好有為,不過一般人唔明啫!"鬼鼠"這個term好negative,不過別人總愛用這個形容詞,搞到件事好似好不正常!我都唔知點解要刻意識佢D朋友,關我叉事,佢又要識我D朋友,都唔關事,談話時提到便可以,唔需要介紹認識!

    是,我都發覺好少女仔鍾意咁低調,除非係人地女朋友或者老婆!都ok嘅,仲未過我底線!

    p.s.原來妳係fans:)!!!

    回覆刪除