2010年7月31日星期六

出租天使("My Rainy Days") ----- Love Like Magic?!
























片名 :天使の恋 (2009)
監督/脚本:寒竹ゆり(寒竹百合)
演員:
小澤理央:佐々木希
小澤光輝:谷原章介
鮎川友子:山本ひかる
田沼真樹:大石参月
松方未歩:七菜香
柴田奈緒子:加賀美早紀
田辺佑二:深水元基
潮田香里:酒井若菜
下山昌男:吹越満
田代一喜:津田寛治
エロ社長:笑福亭鶴光
小澤絢子:若村麻由美(特別出演)
片長:120 mins
主題歌:Let it Go(伊藤由奈)
插曲:Beautiful days/ Here I am/ waltz (Love Psychedelico)

1. AV feel poster + 日模佐佐木希,所以睇!簡單直接的吸引力,零思考,就是這樣!

2. 看之前真的甚麼資料也沒看過,完全唔知套戲會講乜!如果唔係BC嘅insight pass,我都唔可以咁肆無忌憚咁亂睇戲!

3. 簡單來說,就是一個援交女生遇到令她神魂顛倒的真愛因而改邪歸正的純愛師生戀故事,再加絕症橋段,死未!咁嘅劇情,都無乜好講,當然點都有D感動位!


4. 印象最深刻的對白是: "戀愛這回事,愈認真就愈痛苦!",無錯!另一句是老師說他是個木無表情不善交際的人,援交女生回應說:"交際是我的強項!",似乎我也應結識一個援交女生!

5. 佐佐木希未算我喜歡的類型,全片最得係佢演十四歲的她時的素顏少女look,不過好短,演十七歲做援交的濃妝索look就反而麻麻,不過一般觀眾應該就係想睇呢D!然後傻頭傻腦的墜入情網look,有幾場戲都好cute!不過如果有觀眾見到poster以為有嘢睇就仲傻,人地係佐佐木希,剛扎model,唔係真係AV女星,邊會咁容易俾嘢你睇!

6. 有無探討援交問題?無!我淨係見到援交真係可以搵快錢,又無乜風險,連把遮都係LV,又有契爺借大屋住,好吸引!至於家庭問題,都掂到個蘋果皮嘅!
援助交際團

7. 寒竹百合是新晉女導演,這是她第一套作品,而此片是人氣小說改編!導演原來只有27歲,首作來說算是不過不失,只是仍存在日本片的通病,無論內容充實與否,點都要剪夠120分鐘至肯收手,因此好多時都失去張力,變得鬆散沉悶!

8. 影片去到末段,我即時聯想到友人的一篇短篇愛情小說"神話情話"的構思,不過這是浪漫完美結局版!


9. 影片中聽到幾首Love Psychedelico的插曲,算了意外驚喜,他們獨特的風格與聲音當然一聽便認出!

10. .........不過好多時零思考的吸引力都不太可靠,別期望可以找到絕好貨色,最後沒有得個完全失望已算是幸運!
11. Offical Trailer: http://www.youtube.com/user/FilmGooser#p/a/u/1/hJIjLud5prk

12. http://video.mapion.co.jp/video/watch/c7390100e691c6ed?kw=LOVE_PSYCHEDELICO+waltz&page=1
 ("waltz" by Love Psychedelico) ------ I like this song!!!
http://video.mapion.co.jp/video/watch/8ee4193e4d4afb69?kw=LOVE_PSYCHEDELICO+beautiful+days&page=1
("Here I am"/"Beautiful days" (promo edit version) by Love Psychedelico)
http://www.music-zoo.info/contents/1631 ("Let it Go" by 伊藤由奈)

13. 原來佐佐木希仲唱埋歌,不過隻歌超低B!
(http://www.dailymotion.com/video/xe4y77_yyyy-yyyyyyy-feat-astro_music#from=embed )

p.s. 女主角送給每個朋友一件印有日本名將家徽的T-Shirt,我都想擁有一件,好靚同好型!

1 則留言: