2010年2月21日星期日

72家租客 ------ 地道胡鬧戲,有笑位!

1. 我指著銀幕問我友人:"呢個邊個嚟?"佢答:"陳法拉囉!" 我證明了我從來都唔知陳法拉係乜樣,淨係聽過好多人話佢正,不過我真係唔係好覺,我再見到都未必認得!

2. 因為我唔睇電視,所以TVB好多人我都唔識,睇套戲會打折扣!

3. 最好笑係黎彼得係雲吞麵店講電話,笑到我拍晒手掌!
仲有田雞講做四仔嘅辛酸!
同埋"有著我便有著妳"果段,王祖藍唱得好似!
Sell肥雪手機又係笑爆咀!
and, "吉澤明步","吉野太郎"
扭翻D汽水罐,摺翻D紙皮,笑死我,阿婆真係好慘!
還有"甄子丹"三個字!

4. 不過見到側田,想死!

5. 胡杏兒扮蒼井空又幾似播!

2 則留言:

  1. 陳法拉係我都覺得"索"的女藝員,如果你有睇過家好月圓嘅佢,你會鍾意佢多D,因為個角色比較特別!

    Ceci

    回覆刪除
  2. 講索,我相信無人及得上舒淇!

    回覆刪除