2010年2月19日星期五

全城熱戀熱辣辣 ------ 好多靚人!

1 .齣戲好明顯係晒卡士,咁我就講卡士先!

2. 徐若瑄一貫的靚,可愛及sexy!!!
清純look的AngelaBaby非常討好!
從未如此正過的徐熙媛,因為我從沒覺她靚過,今次係第一次!
仲有我喜歡的劉若英,不過今次佢搞醜樣自己!
未見樣我真的認到張曼玉把聲,不過理智又否定了,無理由會搵到佢做串星!
當然還有買雪糕的阿Sa,太開心了,可惜無阿嬌!
最唔開心係見到余文樂,好彩係串星,講幾句就無!

3. 我諗起張學友竟然係蔡一智司機就想笑,仲要不斷俾佢喝!

4. 至於齣戲,普通得很,一點也不深刻,所有的感情也流於表面,雖然AngelaBaby在火車站嗌大聲公的時候令我有一絲感動,不過相信我好快會忘記晒D劇情!

沒有留言:

發佈留言