2014年4月24日星期四

那夜凌晨,我坐上旺角開往大埔的紅VAN ("The Midnight After") ------ 搭完紅Van, 落車剛剛Midnight After!


電影: 那夜凌晨,我坐上旺角開往大埔的紅VAN (2014) (HK)
導演 : 陳果
演員 : 黃又南、文詠珊、任達華、惠英紅、徐天佑、林雪、李璨琛、卓韻芝、李尚正、Jan Curious
片長 : 120 分鐘
級數 : III

1. 佢太有意識想成為香港Cult片新經典!!!

2. 全部人都太做戲!!!

3. 如果有人唔知乜嘢係九唔搭八, 睇完呢齣戲就會明! 原來我搭錯車!!!

4. 簡直強姦David Bowie o既stage performance!!!

5. 唔明點解收得, 可能因為多粗口同埋一窩蜂啦!!!

6. 齣戲都唔知可唔可以講話無logic, 因為佢乜都無解釋到, 爛尾都可以唔緊要, 如果過程過癮的話, 可惜又唔係! 呢套戲如果係同人一齊睇可能會好睇D, 起碼我中途要講粗口鬧都有個對象吖!!!

7. 如果話高層次D, 是跟平衡宇宙有關, 咁呢齣應該係講呢個題材嘅戲之中最爛的一齣了!!!

8. Official Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=sa6nkxn5mEs

沒有留言:

發佈留言