2014年7月29日星期二

Judge! (廣告祭! 唔制!) ------ Nya Nya, 好味啊!!!


片名:  ジャッジ!(2014) (日本)
監督: 永井聡
主演: 妻夫木聡/ 北川景子/ 鈴木京香
片長: 105 mins

1. 超胡鬧喜劇, 誇張的廣告評審黑幕, 不過我相信現實中存在接近的收歛版!

2. 那烏冬廣告太正了, Nya Nya!
https://www.youtube.com/watch?v=4HvUP65FQlU


3. 其實鈴木京香那參賽的Toyota廣告我頂唔順, 嚇死我啦, 不過原來是拍真人版叮噹那個拍的!

4. 有些太胡鬧到我唔識笑! 不過螳螂拳在酒店走廊初出場跟基佬對戰時我笑了出來!

5. 豐川悅司就好啦, 有個C級的"貼身"秘書, 好羨慕啊!

6. 北川景子很少拍這種胡鬧片!

7. 片中很多串星, 包括Lily Franky, DenDen, 加瀨亮, 竹中直人, 我差些認不出伊藤步!

8. 還有80年代偶像歌手, 松本伊代, 片中也提到她16歲時是偶像歌手!
 

9. 仲有"山T女福星"呀!

10: Official Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=QWt9IST1KxQ
 
 
 

沒有留言:

發佈留言