2010年7月25日星期日

SALT("叛諜狂花") ----- 原來是一個為愛瘋狂的故事!
























Film : Salt (2010) (USA)
Directed by Phillip Noyce
Written by Kurt Wimmer/ Brian Helgeland
Starring Angelina Jolie/ Liev Schreiber/ Chiwetel Ejiofor
Music by James Newton Howard
Duaration : 100mins

1. 既然是這樣的一個故事,一般人一定會覺得很多情節唔make sense,不過如果你是一個會為愛痴狂的人,就會覺得所有東西也合情合理!

2. 我覺得為愛變節比為國家其實偉大也真心得多!

3. 回想起來,Salt與變節俄國佬見面後所有緊張反應都是出自真心的!

4. 以個theme來說,確是一齣頗有新意的特務片!當然那些無止境的追逐及一個打幾十個都是公式化,不過Angelina Jolie的打女形象已成功於之前多齣電影建立,算有說服力,除了她我只是想到Milla Jovovich("Resident Evil"),一個我頗喜歡的女星!


5. 個美國總統好唔似樣,不知是選角失敗還是專登俾個咁嘅形象佢,同埋那些會引起世界大戰的情節就真係好兒戲!

6. 原本齣戲是找Tom Cruise做Salt的,不過由於戲中角色太似他在"Mission Impossible"的形象,結果Tom推了!

7. 看不出竟是一套一億三千萬美元製作的戲!

8. Trailers:
http://www.youtube.com/watch?v=QZ40WlshNwU
http://www.youtube.com/watch?v=f5HZ4NRkcgE

沒有留言:

發佈留言