2010年4月30日星期五

葉問2("Ip Man 2") ----- 劇情就無乜,打仍精彩!
























片名 : 葉問2
導演 : 葉偉信
演員 : 甄子丹,洪金寶,黃曉明,熊黛琳,鄭則仕,樊少皇,任達華
片長 : 108 分鐘

1. 相對於第一集,這齣的劇情明顯薄弱了很多!不過,看武打片,我對劇情不會有太大要求,基本上去得順便可以,最重要是硬橋硬馬真功夫,打得精彩我就收貨!武打方面確是不錯的,如果再減少威也特技就更好!

2. 基本上甄子丹真係非常主角,其他角色差不多完全無作用(除了洪金寶),綠葉得很!

3. 與第一集最大的分別是今次葉問不是無敵手,有洪金寶及鬼佬Boxer是對手!甄子丹與洪金寶圓枱對打的一場是全片的高潮!

4. 同樣是講打擂台,蘇乞兒就好垃圾,葉問2就好睇好多!而且蘇乞兒的打擂台來得突然,好似只為拖延片長時間,而葉問就一早有舖排,來得自然好多!

5. 洪金寶及鬼佬Boxer對打那場睇睇下好似睇緊Rocky!

6. 鬼佬Boxer記者會開口挑釁中國人的對白寫得不錯,起碼做到牽動情緒的作用!

7. 葉問的熊黛琳覺得係最得的,平時的樣子我對她一點feel也沒有!

8. 講嘢好鬼浮誇果個鬼佬host好鬼正!

9. 甄子丹D戲都係好一般!

10. 李小龍D戲好屎,同埋佢連自己個名都講錯,佢果時叫李振藩呀!

11. 講功夫武打片,最好睇還是李連杰!

沒有留言:

發佈留言