2010年4月11日星期日

月滿軒尼詩("Crossing Hennessy") ------ 學友,湯唯,安志杰的關係沒火花!
























導演: 岸西 (2010)
編劇: 岸西
主演: 張學友, 湯唯, 安志杰, 鮑起靜, 李修賢, 朱咪咪, 張可頤
片長: 104分鐘

1. 套戲好淡,沒太多印心的東西!相對地最有火花及高潮位只有張學友與前度張可頤(其實我唔認得佢,出roller先知)在樓梯的那場戲,喜歡那句: "妳以前講過架啦!"!

2. 仲喜歡張學友那句:".......我懶懶閒過一生都應該無乜難度吖........"

3. 修甲果個好熟面口,原來係卓慧敏!

4. 竟有串星鄭伊健同埋邵美琪,如果佢地同場就仲有gimmick!!!

5. sidecast好睇D,鮑姐得,鬧臭朱咪咪那場做得好;朱咪咪係醫院向學友confess那段也不錯,算突破了自己形象!


6. 淡妝的湯唯頗討好,學友D戲真係唔得,兩個D對手戲又無火花!學友,湯唯,安志杰的三角關係那段又欠說服力,只感到他們的感情都很兒戲!

7. 印度人的神秘出現想不明作用為何!後有說是代表"愛情",那究竟怎樣代表呢?不要說就是那種來無蹤去無跡的感覺呀!

8. 看不到岸西從前的細膩感情描寫,有點失準!相對地她的第一部作品"親密"好很多!

9. 之前看了太多次trailer,無十次都有八次,發覺出晒套戲的punchline對白,用得太多up-sound啦,到睇套戲時完全無晒反應!不過trailer用的那隻音樂確是配合得不錯!

10. 一起看的友人完全失望!

5 則留言:

  1. p.s.我習慣看戲會把戲最好的部份看出來,即是爛片我也會嘗試去找它好的地方,所以讀者好少見我狂彈一齣戲!我相信總有一句對白或一個場景是好的吧!不過這種態度完全唔apply係我的現實生活中!

    回覆刪除
  2. "淡得來有D深度" --- 我要再領會一下!

    "親密"不算很好看,不過成功營造了那種局促感,我欣賞佢呢個idea,起碼劇本比一般港產片有深度!

    回覆刪除
  3. Oblomov個字幾好吖,好似為我度身訂做,又有blo(g),又有mov(ie)!

    回覆刪除