2010年4月15日星期四

Madonna Sticky & Sweet Tour (Blu-ray+CD)------ Always the Queen of On-Stage Performance!!!



1. 此concert是有史以來concert tour總收入的最高紀錄第二位(第一位是Rolling Stone的Tour,不過以solo artist來計就是第一位),全世界去了32個國家,共演了85場!http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_highest_grossing_concert_tours

2. 雖然不及她上一個tour(Confession Tour)的舞台華麗,不過她的表演仍是超精彩,完全想像不到是個50歲女歌手所為,她的energy好似用不完,雖知整個演唱會幾乎是全快歌,隻隻都要跳!


3. 整個演唱會充滿節奏感,歌曲的Beat非常重,而且大部份也帶點rock味,相信在編曲方面下了不少功夫!

4. Tour主要是promo佢隻碟"Hard Candy",所以幾乎唱晒全隻碟的歌!

超sharp醒紅色波褲唱緊"Borderline"!

5. 最impressive係佢唱翻1983她第一隻大碟的"borderline",而且係rock版,佢仲彈埋結他,極精彩,當然還有佢條鮮紅色短波褲,搶晒鏡!

Madonna First Album (1983) Cover

6. 呢隻blu-ray其實係收錄佢2008年尾在阿根廷的演唱會,佢唱了兩隻在tour setlist以外的歌,一首是"Don't Cry For Me Argentina",台下觀眾情緒當然激動,畢竟她已沒去阿根廷開演唱會十多年!另一首是差不多完場時觀眾點唱的"Like A Virgin",雖然呢首係佢成名作,不過佢唔係次次tour都會唱,而且少唱,今次是與全場清唱,high爆!

7. Madonna嘅concert當然唔少得dancers,今次依然賣力,而那兩個扮日本古裝的dancers超正!另外,呢個concert Madonna有很多隻歌也拿著電子結他邊彈邊唱!

8. Bonus Footage是演唱會的Behind-The-Scenes,好似跟著她走訪多個國家,也看出製作的認真及Madonna參與程度之高!


9. 作為我買的第一隻blu-ray絕對無買錯,畫面質素又高,似乎我開始翻唔到轉頭,希望blu-ray快點普及,唔駛賣咁貴!

10. Recommended Performance :
 "Vogue", "Heartbeat", "Borderline", "She's Not Me", "Devil Wouldn't Recognize You", "Mile Away", "You Must Love Me", "Don't Cry For Me Argentina", Like A Virgin", "Hung Up"!

16 則留言:

  1. 如假包換的 superstar,貨真價實的大娛樂家,madonna 好嘢。唱 into the groove 跳繩神乎奇技,high 爆,有人話重駛乜吸毒!

    ps.Canton pop 我完全無知,從來無心裝載,大概 miss 咗唔少嘢!

    回覆刪除
  2. 沒錯,我忘了提"into the groove"的跳繩performance,確是精彩,唔該妳的資料補充!

    關於canton pop算是我80s聽歌的開始,不過後來接觸了日本歌及英文歌,便完全沉迷聽歌!可惜90s的canton pop已變得很不濟,亦沒有真正的super star! 同埋後來商台鼓勵甚麼本地創作,唔播改編歌,歌曲質素即時直線下降!我嘅意見係不是不去鼓勵本地創作,不過唔駛去到咁盡,而且本地作曲編曲普遍質素偏低,想做好D應該著重培訓同埋俾多D機會新人,可惜音樂圈又係果幾個人玩晒,新人好難入行,根本無完善機制,都係靠人事,鼓勵創作變相只係幫幾個無料的人增加收入!

    妳提開miss了唔少嘢,我想起某段時間我直頭拒聽國語歌,我後來才知道我真的miss了很多!不過,聽歌(或者看戲)有一個好正的特質,就係可以聽(睇)翻轉頭,你可以不在60s出世而對60s的歌超熟,令人對你的年齡混淆!我記得我當時十幾歲就好熟70s的歌,我都好自豪!同埋好鍾意扮DJ打碟,你知落針果下要好有技巧,一落針就係歌的開頭,雖然現在不常聽黑膠,不過揀歌都仲ok架!

    回覆刪除
  3. '可以不在60s出世而對60s的歌超熟,令人對你的年齡混淆!'說得好有趣!前後左右,古今中外,無所不知,你話幾好!
    电影和音樂如是,看書亦然。三者都為丰富、了悟世界與人生。學校攪通識課程,如從此方向入手,好過教学生乜嘢時事、德育或百万富翁式常識題。

    回覆刪除
  4. 嘩,教課程,好叻呀!同埋妳講的題目好高,對我來講私底下討論都有D勉強,仲去教,這是遠到我無法想像的事情!

    不過,我唔明"地理如何表達感情"是甚麼,可以用幾句解釋下嗎?

    "歌/其他作品"跟時代的互動,我覺得好有mission! 我聽歌其實好簡單,好聽就聽,亦唔抗拒聽任何類型音樂,也不分語言,也許我會以音樂編曲為先,不似妳以歌詞為先,所以更容易橫跨年代,好多時一首歌我可以鍾意好多年,但係唔exactly知/甚至唔知首歌講乜,縱使我有能力理解!我試過好鐘意一首歌,隔咗好多年才認真看內容,結果又給了首歌一個新的生命!當然,我也有對音樂類型的喜惡,但我深信每一種音樂都有其出色作品令我欣賞的!

    Music從來都是一種獨特的東西,它本身就是可以超越很多boundary!雖然不同年代會出現不同的音樂類型,不過它本身是沒有述說年代的能力,那些能力在於歌詞, music is absolutely free!!!

    這當然apply唔到去書或電影裡,因為它們真的與時代掛勾!

    妳提到書本已死,我想起一個外國歌手說過,一首歌自錄音室錄完那刻其實已死,它的再生只能在現場演唱時才可以聽到!

    妳的故事是否會於妳下一部作品出現?

    回覆刪除
  5. molly, your liberal education syllabus sounds very interesting. yeah, would like to hear more about it. just as you said, education has become a commodity,and, sadly,for dumb customers esp here in hk!

    jack,i think some good works of art, be it music, movie and books, could both be relevant to their era of creation, and able to transcend time and place, generating different meanings to people of diffent generations. of course, they are more excellent materials for understanding the specific times of their creation. that's exactly why i think they are the right stuff for liberal education.

    ps. one dumb question, jack: do i need any special gadgets to enjoy blu-ray dvd? i only have the most ordinary dvd player. want to buy madonna's concert disc.

    回覆刪除
  6. Thanks for the bluray tips, Molly, and looking forward to your new book. will look for 友一個拾年 in the book stores
    ps. your books have very good cover designs :)

    ps. Jack's 'day for night' life is sooooo.... enviable! i was like working all day today though it's a rare holiday on saturday for me.

    回覆刪除
  7. 剛剛發現四月得三十日我寫咗三十一篇嘢,真係好似返工,仲係一份24/7的工!

    Sandy妳絕對無需妒忌,當你開始要面對乾塘壓力時,就唔會咁happy! 當我於這兩個月找到點生活意義,令我沒法一下子settle down,我又要面對其他嘢,起碼在心理上!

    p.s. blu-ray機可以好平,其實Philips $2000樓下都有,不過有$買D好機當然最好,而HDMI線通常隨機附送,當然另外買貴線又會好D!希望妳盡快享受到Blu-ray的HD 1080p效果,勸妳一句,用咗好大可能翻唔到轉頭^_^!

    回覆刪除
  8. 其實對於葉念琛 X Stephy的戲,我一部也沒看過,零興趣,我已不是那個年紀,我在那個年紀時已看了"100%Feel"就夠了!

    妳提到"只懂談無聊的情、說求其的愛",我想起"求戀期",那時覺得很多看,不知現在再看又會如何!另外,也想起黃真真,我都頂佢唔順,一套可以,套套都係咁,懶係緊貼時代!

    回覆刪除
  9. 吓,黃真真當自己係全香港最靚嘅女導演?有D咁嘅事? 我淨係覺得佢成日以為自己好才女咋!原來佢以為自己才色兼備!

    係一個月唔係一日,我諗如果我做到一日寫三十一篇就可以轉行,同埋要接觸咁多人群好唔啱我!人工低我一D所謂都無,我無期望會高過做S&P,雖然S&P其實都好低!

    "辛苦到想嫁人" ---- 完全明晒!

    回覆刪除
  10. 對,各人頭上一片天,講羨慕得啖笑。

    吓,個係靚女導演,咁張艾嘉呢?雖然她是渣導演;好像林愛華都 ok;還有來路的kathryn bigalow呢?又勁又靚。X真真?真唔真呀!佢有D似劉玉翠,劉重靚D。

    本地娛圈至靚:阿嬌、柏芝 (艺人漂亮是美德)
    導演靚唔靚,who gives a damn?

    回覆刪除
  11. 係播,有張艾嘉!佢雖然不是我喜愛導演,都未算渣吧!

    如果講最八婆潑婦導演黃真真應該有份!

    Molly, 我講果句"一套可以",咪就係"六樓后座"囉!我幾乎算係罷睇佢D戲!不過,佢好似有新戲上!

    本地娛圈至靚:Sandy, 除咗妳講果兩個,真係好難諗,諗到果D都唔係土產......吖,其實我覺得陳文媛都好靚,所以我幾時都話陳冠希識揀!仲有,楊淇個樣都幾有style同埋character!!!

    回覆刪除
  12. 李心潔唔算!阿Sa果D又唔可以用靚字形容!林嘉欣都靚,不過總是爭D! Anyway, 靚太主觀了!

    Natalie Portman咪又叻又靚囉!

    其實,鍾楚紅都仲係好靚,以前真係勁鍾意佢!哈哈,突然諗起Viann!!!

    回覆刪除
  13. p.s. 我嘅意思係李心潔算靚女,不過唔係本土!

    回覆刪除
  14. Oh Charlie, long hair, not my kind of girl!!! 妳地合照有少少印象,不過又可能記錯! Let me see!!!

    回覆刪除
  15. 死,好似有D印象,又好似未見過!幾時嘅事?

    回覆刪除
  16. 我最叻都係同過@17合照咋!不過叻在Ellen啱啱考完會考!

    回覆刪除