2010年3月3日星期三

打風那天連續看了兩齣電影:My Sister's Keeper & Away we Go,然後才去尖沙咀!

1. 兩齣戲看之前其實都唔知講乜,有時這樣看戲會很刺激!

2. My Sister's Keeper看poster及戲名是完全估不到原來是這樣的一個故事!竟然害我流了不少眼淚!

3. 探討這個問題,角度算是全面!索瑪莉表現不錯,Little Miss Sunshine那個靚妹也很出色,亦很美!

4. It's good to meet someone who shares the same pain!!! It's better than any medicine!!!
September 17, 2009 at 2:33am ·

5. Away We Go卻"喇嘢",完全唔啱我睇,無共鳴,我覺得好悶!而且他們找快樂窩其間所遇到的奇人怪事實在太騎呢,頂唔順,亦唔多笑得出!

6. 不過我明顯會有偏見,全套戲對住個大肚婆,我已經......,好彩未講佢生仔已經完場!

p.s. 8號風球係應該出去看戲的!

P.S.II: My Sister's Keeper的插曲們也很正!! 片尾Jeff Buckley的"We All Fall In Love Sometimes"超正!

http://www.youtube.com/watch?v=7L2Hgdp8pj8原唱是Elton John, Jeff Buckley的版本聲線有點似Sting, 很憂怨的味道!

http://www.youtube.com/watch?v=qom0IK00g-8&NR=1呢隻都好正:Priscilla Ahn " Find My Way Back Home"

好,決定找隻ost!!!

沒有留言:

發佈留言