2010年3月3日星期三

"Orphan" ------ some people is good at making conflicts between people and you can only see one of his faces!!!

1. When a woman's jealousy and the desire of possession go hand in hand , it is the most destructive and horrifying!!!

2. 雖然沒看過殺人犯,不過好後悔聽了整個故事,然後知道是抄這套戲,所以我失去了把謎底揭開時的震撼,我永遠也沒法知道我應該會是甚麼反應!

3. 我終於明白我朋友所說"殺人犯"是低手, "孤疑"是高手的意思!

4. 好喜歡Esther陰深的眼神及雀斑!

5. 絕對地好看過"Drag Me to Hell",除非你喜歡看搞笑恐怖片!

6. 我想講送花嗰場真係好驚嚇同時令人很心傷,這種驚嚇才是高手!

沒有留言:

發佈留言