2010年3月13日星期六

Shutter Island(不赦島) ----- All About Psyche!!! 



Film: Shutter Island (2010)
Directed by Martin Scorsese
Written by Laeta Kalogridis/ Steven Knight (uncredited)/ Dennis Lehane (Novel)
Starring:  Leonardo DiCaprio/ Ben Kingsley/ Mark Ruffalo/ Michelle Williams
Music by Robbie Robertson (supervision)
Running Time: 138min

 
1. 故事到結尾雖未至於完全出乎意料,有點似曾相識的感覺,不過舖排上仍能勉強捉緊你的心!

2. 戲中某些佈局仍是不太make sense!

3. 不是那種typical的困獸鬥電影,有很多懸疑,心理恐慌的元素,看罷你會覺得人的defence mechanism確是非常神奇!

4. 太多的幻覺場面反而可能會把觀眾抽離了那種建立了的緊張氣氛中,而且幻覺場面亦沒必要用上特技效果,總覺得一個人的幻覺或夢魘裡應不會有CG吧!

5. 演那個燒Leonardo DiCaprio屋的演員,雖然只有一場戲,造型卻有點似Martin Scorsese戲中的 Robert De Niro,相信導演特別喜歡那種面孔!

6. 配樂也能帶出緊張氣氛,片尾曲'This Bitter Earth"(Dinah Washington)很不錯!
 http://www.youtube.com/watch?v=DBxRp3pqwgo

7. 再看一次也許可以看出另一種味道!

2 則留言:

  1. 特登遲20分鐘至入場----- 我聽到個心已經有D唔舒服!妳竟然入場呢套戲又令我好出奇!

    套戲成本八千萬美金架,都唔B級啦!1408之前買咗DVD未有時間睇!

    回覆刪除
  2. 講開"志明乜春",有次睇戲連續播呢套trailer同埋"維多利亞一號"trailer,比較之下,我見到余文樂就知唔駛睇,唔知點解見到陳冠希又有D想睇,因為佢實在靚仔好多!我總覺得阿嬌超鍾意佢,發生咗件事都暗地裡維護佢,阿嬌同佢一齊果時一定超開心!

    因為返工要放棄咁多嘢我一定發顛,即時面燶,真係要搵D嘢補數!

    回覆刪除