2010年3月3日星期三

"波兒出城之妖壇教祖三點畢露搞硬美國佬" ------ 套戲名長到,套戲就...............What can I say??!!!

應該咁講........用一個cheap到爆嘅手法去表達一個正到爆嘅主題: there is nothing wrong to be gay and no need to change what you really are!!!

我相信唔係個個人頂得順齣戲,講真,我都唔係咁頂得順!

片末竟然見到Bono, Elton John, Sting, Chris Martin,etc同男主角Bruno合唱隻歌,簡直係意外中嘅意外!正!

Mag Hui
套戲好正!
September 22, 2009 at 2:41pm ·

我看戲時不斷聽到女生的淫賤笑聲!

我唔覺得特別正,可能有人陪看會反應好D,就如一班人看咸片一定好睇好多,因為大家會無意識間存在競爭心態去降低自己的道德標準,表現得最open那個便是勝出者!

沒有留言:

發佈留言